Дорожній фонд – системний і стабільний інструмент для фінансування дорожньої галузі, – Володимир Омелян

Share Button

Дорожній фонд – системний і стабільний інструмент для фінансування дорожньої галузі. Про це заявив Міністр інфраструктури України Володимир Омелян під час брифінгу в Міністерстві інфраструктури України, який відбувся 6 жовтня 2016 року. «Ми віримо, що народні обранці, незважаючи на те, чи це коаліція, чи це опозиція, проголосують за нього, адже це – майбутнє не лише українських шляхів, але і безпеки і життя наших громадян».

«Вчора разом з Головою Комітету Верховної Ради України з питань транспорту Ярославом Дубневичем та Головою депутатської фракції Політичної партії “Народний Фронт” Максимом Бурбаком ми одностайно висловились на підтримку цих двох надважливих законопроектів в парламенті. Вірю що сьогодні вони будуть проголосовані в першому читанні, а наприкінці жовтня, під час інфраструктурного дня в українському парламенті, мають бути вже проголосовані за основу і в цілому», – додав Володимир Омелян.

За словами міністра інфраструктури України, прийняття Закону про Дорожній фонд дозволить якісно змінити ситуацію автошляхами в Україні: «Ми зможемо перейти від ситуації, коли у нас 90% знищених доріг до ситуації, коли матимемо 100% нормальних шляхів».

У брифінгу також взяли участь мер міста Дніпро Борис Філатов та в.о. заступника мера Дніпра-радник Міністра інфраструктури Яніка Мерило. «Ми маємо надзвичайно цікаву ініціативу, яка походить від мерів найбільших міст України, а також водночас це є ініціативою Міністерства інфраструктури – введення електронного квитка», – заявив Володимир Омелян.

«Від імені 11 мерів я сьогодні передаю Міністру прохання про підтримку законопроектів, які регулюють впровадження електронного квитка. Це звернення від мерів міст: Дніпро, Вінниця, Львів, Черкаси, Луцьк, Миколаїв, Херсон, Кам’янець-Подільський, Тернопіль, Івано-Франківськ, Житомир», – заявив Б.Філатов, – «Для муніципального транспорту це дуже важливий механізм, який дозволяє не тільки прозоро регулювати тарифоутворення, а й регулювати питання пільгових перевезень».

Міністр інфраструктури України у свою чергу зазначив, що дерегуляція транспортних послуг – важливий і правильний крок: «Електронний квиток – наближення пасажирських перевезень до європейських стандартів. Така практика ефективно працює в багатьох містах Європи і світу, вона повністю себе виправдала. Введення електронного квитка це: можливість для міст краще регулювати транспорті потоки, боротьба з нелегальними перевізниками, збільшення надходжень до місцевих бюджетів через зменшення готівкового розрахунку в міському транспорті, комфорт і зручність для пасажирів».

В.Омелян додав, що введення електронного квитка в Батумі збільшило надходження від транспортних послуг до міського бюджету на 60%. Ці кошти пішли на розвиток дорожньої інфраструктури міста. «Ми розуміємо, що буде певний опір з боку перевізників, але ми повинні його подолати. Безумовно, тема електронного квитка важлива не тільки для автомобільних і автобусних перевезень, а й для Укрзалізниці, зокрема, що стосується приміських перевезень», – наголосив Міністр інфраструктури.

В.о. заступника мера Дніпра-радник Міністра інфраструктури Яніка Мерило заявила, що за оцінками ЄБРР, впровадження електронного квитка коштує 10 мільйонів євро: «Обсяг фінансування залежить від того, наскільки великим є місто. Приблизна вартість – 10-15 мільйонів євро. Але є різні варіанти, наприклад, міжнародні фінансові організації, зокрема, ЄБРР, готові підтримати цей проект».

«Ми сьогодні домовилися, що законопроект щодо впровадження  електронного квитка буде внесено в український парламент і розглянуто під час інфраструктурного дня, адже це є важливим елементом реформи  інфраструктури», – додав Міністр інфраструктури України.

min_trans_kvitok2

Джерело: http://mtu.gov.ua


Оцініть інформацію:
1 Нічого особливого2 Просто інформація3 Щось нове для мене4 Корисна інформація5 Конструктивно, мені подобається (1 голосов, оцінка: 4,00 з 5)
Loading...

Напишіть відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *