Проблемні питання пасажироперевезень

Share Button

На сьогодні існує десятки способів дістатися тієї чи іншої країни, міста, будь-якого населеного пункту. Інколи пропозиція перевищує попит. Тим не менше, пасажир обирає для себе найбільш зручний, безпечний, комфортний та перевірений спосіб пересування.

Хочу торкнутися проблеми пасажироперевезень в автобусах. Чи співвідносяться ціни з комфортом та культурою обслуговування? Чи можу я розраховувати на те, що буду в потрібному мені місці в потрібний мені час? В даному випадку, на жаль,  не існує однозначної відповіді, так як 80% виконання,  взятих на себе обов’язків, перевізники не виконують. Нам залишається  тільки сподіватися на порядність перевізника та водія. Я згодна, що бувають непередбачувані обставини, в яких вини водія чи перевізника немає. Але, зважаючи на випадок, який трапився зі мною не так давно, можу впевнено заявити: “Водій взагалі не розуміє поняття “якість”, бо саме слово йому невідоме!”.

Отже, я придбала квиток на автобус “Ужгород — В. Березний”. По-перше, автобус приїхав із запізненням в 20 хвилин. По-друге, приїхав взагалі не автобус, а якесь непорозуміння. Мало того, що цей транспорт формату “маршрутне таксі”, то в ньому, як виявилося, не було нумерації місць. Мене трохи поштовхали, а, коли мені вдалося все-таки зайти в середину, всі місця були зайняті!!! Я попросила водія розібратися, але він кинув на мене осудливий погляд і сказав геніальну фразу (цитую): “Кіть вам ся шось не любить — можете взяти таксі. Там і прилягти мож”. Але я дуже квапилася, отож вирішила їхати. Багаж у мене був не маленький, але місця для нього не знайшлося (та для мене також!). Їхали ми зі швидкістю майже 100км/год при дозволених 85км/год. Я наголосила водієві, що мені важко стояти при такій швидкості, але у відповідь отримала мовчання (хоча б це порадувало!). Дорогою, ми підібрали ще вісьмох пасажирів з величезними валізами, які розташувалися під ногами. Пасажири, котрі виходили в проміжках між Ужгородом та Великим Березним, виходили дуже повільно, так як їм заважав багаж під ногами. В перервах між балачками по телефону (з використанням нецензурної лексики), водій дозволяв собі палити, не враховуючи при цьому те, що, можливо, у когось це викликало відразу. Діставшись нарешті пункту призначення, я запізнилася на 1,5 години (зустріч була занадто важливою, щоб на неї запізнюватись навіть на 10 хвилин!).

Наостанок хочу наголосити, що  віднедавна підвищилася вартість проїзду, але чи вплинув цей факт на підвищення якості обслуговування? З власного досвіду можу Вас запевнити, що “віз і нині там”.

Якщо у Вас виникла аналогічна або схожа проблема, звертайтесь!!!

 

Контактний телефон: (03122) 66-50-05.

Електронна адреса: zakavto@inbox.ru

 

ОЛЕКСАНДРА ФЕДОТОВА


Оцініть інформацію:
1 Нічого особливого2 Просто інформація3 Щось нове для мене4 Корисна інформація5 Конструктивно, мені подобається (Голосів поки нема)
Loading...

Напишіть відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *