Реклама в туризмі: як саме і чому потрібно інформувати клієнтів?

Share Button

Світ туризму та пасажирських перевезень – це не просто бізнес, це справа життя людей, які вкладають в ці поняття свої  цінності, відданість роботі, бажання надати підтримку та допомогу.

Люди, які працюють в цій сфері – це помічники у створенні щастя, адже переїзди і нові плани,  зустрічі  близьких людей після розлуки,  нові відкриття, мандри та подорожі – роблять людей щасливими. У вашій роботі завжди присутня магія!

Поїздка в автобусі
Магія – це відкривати новий світ для інших.

Хто такі Ваші клієнти – туристи і пасажири?

  • Це люди які прагнуть змін та нових позитивних емоцій.
  • Це люди, які звернулися за допомогою в досягненні своїх цілей. Вони знають чого вони хочуть, залишилося це для них тільки організувати.
  • Їм потрібна надійна та гарантована підтримка з вашого боку.
  • Для них поїздка, це не тільки “Пункт А і Пункт Б” – це зустріч з рідними та близькими, нове місто і нове життя, цікава та прибуткова робота, перспективне навчання. Це важливі моменти у їхньому житті. Допоможіть їм, щоб їхні мрії здійснилися, а сервіс не зіпсував їм ці моменти.
  • Це люди, які згодом звернуться до Вас знову, за допомогою і з вдячністю.

Що вам потрібно зробити, щоб ваші клієнти зверталися до вас знову?

  1. Сервіс: ціна = якість.
  2. Бути на зв’язку. Телефон, соціальні мережі, електронна адреса.
  3. Організованість. Чіткість і вчасність, будьте актуальними.
  4. Відповідальність. Адже вам довіряють своє життя.
  5. Інформування. Ваші клієнти повинні бути в курсі!

Ви готові до потоку клієнтів?!

Пасажири
Будьте відкритими для клієнтів і вони будуть іти до Ваших дверей.

Діалог з клієнтом: як щодо реклами та інформування?

Чи знають Ваші клієнти про ВАС? І на скільки добре знаєте їх ВИ?

Чи знають вони те, що потрібно знати ЇМ а не те, що ВИ їм розповідаєте. Це співпадає чи різниться?

Чи знають ВОНИ про ваші поїздки, тури, рейси, про послуги які ви надаєте? Чи знають ВОНИ те, що буде КОРИСНО для НИХ?!

Чи звертаєтеся ВИ за допомогою до своїх колег чи партнерів, щоб вони допомогли ВАМ розвивати ваш бізнес? І робити його кращим, для ВАШИХ КЛІЄНТІВ?
Можливо ви задоволені своїми доходами та стосунками з клієнтами. Але минають дні вашого самозадоволення і потенційні клієнти переходять до ваших конкурентів. Менше людей, менше потреби задовільняти їх якісним сервісом, а що гіршим стає сервіс, тим більше  постійних клієтів  знаходять для себе іншого “Чародія поїздки”.
Ви або розвиваєтеся і отримуєте прибуток і схвалення клієнтів. Або залишаєтесь на місці спостерігаючи, як від вас ідуть навіть найвідданіші клієнти. Адже діалог не відбувся.

реклама перевезення
Інформуйте – це важливо. Є люди, які хочуть вас почути. Не позбавляйте їх цієї можливості.

Що Ви можете зробити?

В ПрАТ “Закарпатавтотранс” – є послуга “розміщення реклами на автостанції” – це банерна реклама на території, відеореклама, інформаційні табло та голосові сповіщення, поліграфія всіх видів, розповсюдження рекламних брошур та візиток в міжнаородних касах, хостелах. Ми надаємо партнерську підтримку на фестивалях та місцевих заходах. Це інформаційні статті на сайті zakavto.com.ua . Створення  акутальної  реклами та налаштування  цільової аудиторії на нашій сторінці у FB “Автостанції Закарпаття” .

Реклама смс
Повідомляйте про корисне і важливе вже сьогодні.

SMS-розсилка – це швидкий спосіб повідомити клієнтів про актуальну та потрібну інформацію. 

Як це працює, і чому її варто замовляти саме у нас? +380504346620 номер телефону call-center.

  • Ми інформуємо тільки про те, що пасажирам буде корисно і вигідно знати.
  • Пасажири потребують актуальної інформації, бо вони користуються нашими послугами, довіряють нам і хочуть отримати максимум “плюсів” для своєї комфортної, зручної і організованої поїздки, без зайвих пригод.
  • Пасажири дізнаються про вас в потрібному місці і в потрібний час. Адже ми надаємо послуги для оперативного інформування пасажирів “ТУТ” і “ТЕПЕР”,  вже понад 20 років: від візуальної та аудіальної інформації на автостанціях до сайтів з розкладами руху он-лайн.
  • Для нас є цінним захист прав наших клієнтів та нерозголошення інформації. Наші пасажири захищені!

Як це виглядає?

Це короткі повідомлення про важливе, актуальне та корисне, тільки для тих людей,  яким це потрібно.

Напрямки: в топ-і пасажирські перевезення до Чехії, Словаччини, Угорщини, Польщі, Австрії;  туристичні поїздки по Закарпаттю, по Україні та закордон; організація навчання та працевлештування в Європі.

Якщо  Ви розділяєте з нами викладені цінності та поважаєте своїх клієнтів, то ми з радістю допоможемо Вам організувати правильне та доречне інформування ваших найголовніших  партнерів – Ваших пасажирів та туристів.

повдомлення з текстом
Короткі повідомлення – ефективне рішення

 


Оцініть інформацію:
1 Нічого особливого2 Просто інформація3 Щось нове для мене4 Корисна інформація5 Конструктивно, мені подобається (1 голосов, оцінка: 5,00 з 5)
Loading...

Напишіть відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *